Szkolenia

  • 23 sierpnia 2017

To cykl szkoleń organizowanych we współpracy z ekspertami ProfiAuto. Zapraszamy mechaników samochodowych do udziału w profesjonalnych szkoleniach technicznych organizowanych w siedzibie Moto Factory.  Poniżej prezentujemy pełną listę dostępnych tematówna rok 2017. Wybrane szkolenia z ustalona datą znajdują się w zakładce szkolenia na stronie głównej lub tutaj. Jesli

Podwyższaj swoje kwalifikacje zawodowe z Moto Factory!

UKŁADY KLIMATYZACJI W NIEKTÓRYCH POJAZDACH SILNIKOWYCH ZAWIERAJĄCE FLUOROWANE GAZY CIEPLARNIANE (WG ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 307/2008) – BOSCH

OBSŁUGA KLIMATYZACJI – ROZPORZĄDZENIE KOMISJI EUROPEJSKIEJ (WE) NR 842/2006 I 307/2008 I 206/40WE – MAGNETI MARELLI

ATE (1.1) – Serwis, konserwacja i naprawa nowoczesnych układów hamulcowych (Szkolenie 2.1 ATE)

ATE (1.2) – Serwis i diagnostyka nowoczesnych układów hamulcowych (Szkolenie 2.2 ATE)

ATE (1.3) – Podstawy elektryki w praktyce (Szkolenie 2.3 ATE)

ATE (1.4) – Systematyczne szukanie błędów w Systemach ABS (Szkolenie 2.4 ATE)

ATE (1.5) – Serwisowanie współczesnych układów Hamulcowych z zastosowaniem narzędzi ATE (Szkolenie 1.1 ATE)

ATE (1.6) – Diagnostyka i naprawa elektronicznych systemów Dynamiki jazdy (Szkolenie 2.5 ATE)

AMP Paradowscy (2.1) – Zawory silnikowe

BERU (3.1) – Szkolenie produktowo-techniczne z zakresu świec zapłonowych i żarowych, cewek zapłonowych oraz przewodów zapłonowych i elementów zapłonu

BORG AUTOMOTIVE (4.1) – Alternatory i rozruszniki: zasady regeneracji, diagnostyka oraz kierunki rozwoju nowych produktów

BORG AUTOMOTIVE (4.2) – Sprężarki klimatyzacji: budowa, uszkodzenia, regeneracja oraz diagnostyka i zasady montażu

BOSCH (5.1) – Zastosowanie diagnoskopów typu FSA do diagnostyki pojazdów

BOSCH (5.2) – Zastosowanie testerów typu EPS 205 do badania wtryskiwaczy

BOSCH (5.3) – Zastosowanie testerów typu KTS do diagnostyki sterowników

BOSCH (5.4) – Zastosowanie urządzeń typu ACS do obsługi klimatyzacji

BOSCH (5.5) – Zastosowanie urządzeń typu FWA do pomiaru geometrii

BOSCH (5.6) – Zastosowanie testerów typu KTS do diagnostyki sterowników

BOSCH (5.7) – Zastosowanie urządzeń typu ACS do obsługi klimatyzacji

BOSCH (5.8) – Zastosowanie urządzeń typu FWA do pomiaru geometrii

BOSCH (5.9) – Zastosowanie testerów typu EPS 118 do badania wtryskiwaczy

BOSCH (5.10) – Zastosowanie testera typu KTS Truck firmy Bosch

BREMBO (6.1) – Nowoczesne układy hamulcowe, problemy eksploatacyjne i obsługowe

DELPHI (25.1) – System klimatyzacji samochodowej

DELPHI (25.2) – Systemy komfortu (ogrzewanie i klimatyzacja)

DELPHI (25.3) – Zastosowanie czujników w samochodach

DELPHI (25.4) – Oferta produktowa

DELPHI (25.5) – Szkolenie i prezentacje wyposażenia warsztatowego

DELPHI (25.6) – Common Rail – diagnostyka układu.

DENSO (32.1) – Układy klimatyzacji

ELRING (7.1) – Technologia uszczelnień we współczesnych silnikach spalinowych

FEBI BILSTEIN (30.1) Procedura wymiany oleju w dwusprzęgłowych skrzyniach biegów na przykładzie skrzyni VW typ 02E oraz referencje olejów do skrzyń dwusprzęgłowych VW typ 0AM.

FEBI BILSTEIN (30.2) Łańcuchowe napędy układów rozrządu

FEBI BILSTEIN (30.3) Procedura wymiany oleju w dwusprzęgłowych skrzyniach biegów typu PowerShift

NRF (23.1) – układy klimatyzacji samochodowej

GATES (8.1) – Paski klinowe, wielorowkowe – montaż, obsługa warsztatowa, reklamacje. Paski rozrządu i rolki

GATES (8.2) – Paskowe układy napędowe – zalecenia, serwis

HELLA POLSKA (24.1) – Klimatyzacja samochodowa

HELLA POLSKA (24.2) – Oświetlenie samochodowe

HELLA POLSKA (24.3) – Podstawy diagnostyki

INA i RUVILLE (9.1) – Produkty INA i RUVILLE w napędzie osprzętu i rozrządu silnika

INA, FAG, RUVILLE (10.1) – Łożyska FAG, INA, RUVILLE w samochodach dostawczych i osobowych

KM (31.01) Zestawy sprzęgłowe KM

LEMFÖRDER (11.1) – Elementy zawieszenia

LUK (12.1) – Dwumasowe koło zamachowe (DKZ) – nowa odsłona SZKOLENIE TEORETYCZNO-PRAKTYCZNE

LUK (12.2) – Sprzęgła samonastawne SAC, budowa i diagnostyka sprzęgieł SAC. Hydrauliczne układy sterowania sprzęgłem

LUK (12.3) – Podwójne sprzęgło suche 2CT do manualnych równoległych skrzyń biegów dla samochodów VW i Renault SZKOLENIE TEORETYCZNO – PRAKTYCZNE

LUK (12.4) Produkty LuK w układzie przeniesienia napędu samochodów osobowych i dostawczych

MAGNETI MARELLI (26.1) – System Common Rail na przykładzie silnika 1.3 multijet(Fiat, Opel, Suzuki)

MAGNETI MARELLI (26.2) – Sprężarki klimatyzacji bez sprzęgłowych na podstawie Grande Punto oraz kompresory elektryczne na podstawie Toyoty Prius

MAGNETI MARELLI (26.3) – Systemy klimatyzacji

MAGNETI MARELLI (26.4) – Naprawa wtryskiwaczy układu CR (75% praktyka, 25% teoria)

MAGNETI MARELLI (26.5) – Automatyczne skrzynie biegów, budowa, diagnostyka i obsługa cz. 1

MAGNETI MARELLI (26.6) – Podstawy diagnostyki

MAGNETI MARELLI (26.7) – Filtry cząstek stałych DPF/FAP

MAGNETI MARELLI (26.8) – Układy hamulcowe ESP

MAGNETI MARELLI (26.9) – Automatyczne skrzynie biegów cz. II: CVT, DSG 6 i DSG 7

MANN FILTER (27.1) – Odpowiednia filtracja w pojazdach silnikowych

MONROE (13.1) – Wpływ amortyzatorów na bezpieczeństwo jazdy. Sprawdzanie sprawności amortyzatora metodą EUSAMA

NGK (14.1) – świece zapłonowe – szkolenie techniczne

RAVENOL (29.1) Prezentacja dynamicznej wymiany płynu ATF za pomocą maszyny

SACHS (15.1) – Sprzęgła i koła dwumasowe w pojazdach osobowych i komercyjnych

SACHS (15.2) – Amortyzatory, budowa i działanie

SENTECH (16.1) – Uszkodzenia montażowe i demontażowe końcówek przewodów zapłonowych. Budowa i serwisowanie przewodów zapłonowych

TEXA (17.1) – Techniki procedur diagnostycznych samochodów osobowych – D1C

TEXA (17.2) – Techniki i procedury diagnostyki samochodów ciężarowych – D1t

TEXA (17.3) – Systemy selektywnej redukcji katalitycznej SCR/AdBlue™ – G21

TEXA (17.4) – Techniki diagnostyki maszyn rolniczych – D1A

TEXA (17.5) Systemy monitorowania ciśnienia w kołach TMPS

TRW (18.1) – Układy hamulcowe i elementy hydrauliki hamulcowej

TRW (18.2) – Przekładnie kierownicze i wspomagania układów kierowniczych w pojeździe

WAHLER (19.1) – Układy chłodzenia i recyrkulacji spalin

VALEO (28.1) Sprzęgło. Dobre i złe praktyki warsztatowe – studium przypadku

VARTA (20.1) – Akumulatory, budowa i poprawny dobór

ZF PARTS (21.1) – Układy kierownicze, przekładnie kierownicze i pompy wspomagania hydrauliczne, budowa, serwisowanie, uszkodzenia

ZF PARTS (21.1) – Skrzynie automatyczne, budowa, serwisowanie skrzyń automatycznych

ZF PARTS (21.2) – Pojazdy hybrydowe spalinowo-elektryczne I stopień

PROFIAUTO (22.1) – Moto-Serwis, obsługa programu HAYNES PRO, wykorzystanie w praktyce warsztatowej

PROFIAUTO (22.2) – Diagnostyka pokładowa standard OBD II/EOBD

PROFIAUTO (22.3) – Układy klimatyzacji samochodowej cz. 1. Budowa i obsługa

PROFIAUTO (22.4) – Układy klimatyzacji samochodowej cz. 2. Diagnostyka i naprawa

PROFIAUTO (22.5) – Układy kierownicze – budowa, reklamacje i naprawa układów wspomagania

PROFIAUTO (22.7) – Wzorcowa obsługa układów hamulcowych

PROFIAUTO (22.8) – Układy hamulcowe ABS

PROFIAUTO (22.9) – Układy hamulcowe ESP

PROFIAUTO (22.10) – Układy hamulcowe z systemami elektrycznego hamulca postojowego (EPB)

PROFIAUTO (22.11) – Układy hamulców elektrohydraulicznych w grupie mercedesa (SBC)

PROFIAUTO (22.12) – Układy wtrysku paliwa Common Rail cz.I. Budowa i działanie układu

PROFIAUTO (22.13) – Układy wtrysku paliwa Common Rail cz.II. Diagnostyka układu i usterki

PROFIAUTO (22.15) – Systemy oczyszczania spalin FAP/DPF

Back to top